A csehek tényleg megcsinálták méregdrága szuperautójukat
A biturbó V6-os Praga Bohema ára adók nélkül is 600 millió forint magasságában mozog.
A biturbó V6-os Praga Bohema ára adók nélkül is 600 millió forint magasságában mozog.
A kivételesen nem elektromos vagy hibrid hajtásláncú Praga Bohema kevesebb, mint 1 tonnát nyom a mérlegen.
A Nissan GT-R motorjával szerelt újdonság alig több mint 2 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100 km/h-ra.
Tizenegy hónappal rémisztő balesete után ismét megoperálták a korábbi F1-es versenyzőt.
A francia autóversenyző a Dale Coyne Racinghez szerződött.
A most hétvégi Abu Dhabi Nagydíjon búcsúzott volna az F1-től a francia versenyző, azonban a bahreini horrorbalesete megakadályozta, hogy a tervek szerint köszönjön el.
A hétvégi F1-es futamon rémisztő balesetet szenvedett francia versenyző egy interjúban arról beszélt: vasárnap mintha másodszor is megszületett volna.
Romain Grosjeannak legalább egy futamot ki kell hagynia vérfagyasztó vasárnapi balesete után. A Haas istálló tesztpilótája ugrik be helyette.
Romain Grosjean biztos abban, hogy a glória mentette meg az életét.
Az immár hétszeres világbajnok Lewis Hamilton, a Mercedes brit versenyzője nyerte vasárnap a Formula–1-es Bahreini Nagydíjat. A 35 éves Hamiltonnak ez az idei 11. és pályafutása 95. futamgyőzelme.
A Haas versenyzője Danyiil Kvjat előtt vágott át, majd az autója lassulás nélkül csapódott a pálya melletti korlátba. A franciának óriási szerencséje volt.
Cenzúra nélkül még szerethetőbb az F1, a legjobb sztorik pedig nem mindig világbajnoki címekről szólnak. A Netflix új, tízrészes sorozatából ezt a két következtetést biztosan le lehet vonni. A hétvégén induló Forma–1-es szezon sokat profitálhat abból, hogy a csapatok rájöttek, mekkora erő van az embereik történetében.
Egy ilyen ügyeskezű elkaponak egy másik sportágban is lenne keresnivalója.
Szegény állatból csak cafatok maradtak.
Május 21-én mutatják be a Mad Max: A harag útja című akciófilmet, amelynek promóciójában a Forma-1-es Lotus istálló is szerepet vállalt.
Minden előzetes bejelentés és felhajtás nélkül mutatta be 2015-ös Forma-1-es autóját, az E23 Hybridet a Lotus. A Renault-korszak után már Mercedes-hajtáslánccal szerelt versenygéptől sokat vár a Romain Grosjeant és Pastor Maldonadót foglalkoztató alakulat.
Autóba ültette és szabadjára engedte a Forma-1-es Lotus istálló Romain Grosjeant és Pastor Maldonadót: az egyetlen bökkenő az, hogy erre nem valamelyik versenypályán kerítettek sort, hanem a világ egyik legnagyobb bevásárlóközpontjában, a Dubai Mallban.
Alaposan felháborodtak a Forma-1 rajongók, amikor a világbajnokság nyári szünetében kiderült, hogy a legendás monzai aszfaltcsíkon, az Autodromo Nazionalén leaszfaltozzák az emblematikus kanyar, a Parabolica bukóterét. A hétvégi Olasz Nagydíj előtt az FIA kiáll a változtatás mellett és több versenyző is szükségesnek minősíti a változtatást.
Nem mindennap fordul elő, hogy egy Forma–1-es pilóta egy hol Renault, hol Dacia márkanév alatt forgalmazott Duster volánja mögé pattan, és még versenyez is vele, de bizony ilyen is történik néha. Múlt hétvégén például Moszkvában láthattak hasonló „csodát” az autósport-rajongók.
Romain Grosjean lendületes érvelése dobta fel a pilóták sajtótájékoztatóját.